العربیة English
 

صفحه اصلی معرفی بورس بازارها کالاها انبارها ذینفعان قوانین و مقررات آموزش و پژوهش سوالات متداول استخدام نشست های تخصصی

 

 

رئوس کلی سیاست ها و خط مشی کیفیت شرکت بورس کالای ایران

شرکت بورس کالای ایران با تکیه بر مفاهیم اساسی مدیریت کیفیت شامل : مشتری گرایی (Customer Focus)، بهبود مستمر (Continuous Improvment)، و ارزش تک تک کارکنان شرکت(Value of Every Associate)، استاندارد ISO9001:2000 را به عنوان یکی از ساز و کارهای ارتقای کیفیت فعالیت های مدیریتی خود برگزیده و ضمن پیگیری اهدافی چون ایجاد مشتریان خشنود تر(Delighted Customers)، تحقق درآمد بیشتر(Highr Revenues)، صرف هزینه های کمتر(Lower Costs)، و پرورش کارکنان توانمندتر(Empowered Employees)، رئوس کلی سیاستها و خط مشی کیفیت خویش را به شرح ذیل اعلام می نماید:

 

1-      ترسیم چشم انداز و تدوین اهداف و راهبردهای شفاف میان مدت و بلند مدت.

2-      تعیین اهداف سالانه و اعمال روش مدیریت بر مبنای هدف و نتیجه.

3-      استفادهی مناسب از روش های علمی در فرآیند مدیریت کیفیت.

4-      برقراری ارتباط منطقی، مستمر و منسجم با فعالان بورس کالا، سازمان های اثرگذار بر فعالیت های بورس ، رسانه ها، سهامداران و کارکنان.

5-      شناسایی و تامین نیازهای فعالان بالقوه و بالفعل بازار، ارتقای استانداردها و تلاش در جهت بالابردن کیفیت خدمات.

6-      فراهم ساختن بازار رقابتی، شفاف و منصفانه برای فعالیت تولیدکنندگان، عرضه کنندگان و متقاضیان کالاهای پذیرفته شده در بورس کالا.

7-      گسترش خدمات و ایجاد تنوع در ابزارهای معاملاتی شامل انواع اوراق بهادار مبتنی بر کالا متناسب با نیاز فعالان بازار.

8-      بسترسازی جهت بکارگیری ابزاهای اعمال مدیریت ریسک و کشف قیمت منصفانه.

9-      ایجاد مزیت رقابتی پایدار به منظور افزایش توان فعالیت شرکت در عرصه ی بین المللی.

10-   تلاش بی وقفه در جهت اعتماد سازی و ارتقای اعتبار شرکت.

11-   جلب مشارکت فعالان بازار و افزایش مستمر ضریب نفوذ بورس در داخل و خارج کشور.

12-   گسترش معاملات الکترونیکی به عنوان بستر اصلی انجام معاملات در بورس کالا متناسب با توسعهی زیرساخت های مورد نیاز در کشور.

13-   توسعه ی فعالیت های بین المللی شرکت به منظور کسب جایگاه مناسب در بازار سرمایه جهانی.

14-   ارتقای سطح دانش و مهارت کارکنان از طریق آموزش های نظام مند.

15-   جلب و توسعه ی مشارکت کارکنان در اداره ی امور شرکت به منظور افزایش بهره وری و سهیم نمودن آنان در نتایج حاصله.

16-   تقویت روحیه کار گروهی در کارکنان جهت ایجاد تحول در شرکت.

خبر های جدید  |  همه خبرها

ثبت معامله 26 هزار تن مواد پلیمری در بورس کالای ایران

طی روز دوشنبه صورت گرفت؛

ثبت معامله 26 هزار تن مواد پلیمری در بورس کالای ایران

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران، روز دوشنبه 2 اردیبهشت ماه، میزبان دادوستد 26 هزار و 441 تن مواد پلیمری بود.

معامله 73 هزار میلیارد ریال انواع کالا در بورس کالای ایران

طی فروردین ماه رقم خورد؛

معامله 73 هزار میلیارد ریال انواع کالا در بورس کالای ایران

تالارهای مختلف بورس کالای ایران طی فروردین ماه سال 98، شاهد معامله بیش از یک میلیون و 269 هزار تن انواع کالا به ارزش 73 هزار میلیارد ریال بود.

عرضه مس، فولاد ، طلا و روی در بورس کالای ایران

امروز رقم می خورد؛

عرضه مس، فولاد ، طلا و روی در بورس کالای ایران

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران، روز دوشنبه 2 اردیبهشت ماه، میزبان عرضه 149 هزار و 320 تن انواع کالا است.

ثبت پرسش

نام :

ایمیل :

موضوع :

متن :

دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 04:20 ق.ظ

دسترسی سریع

         ارتباط با مدیران

         ارتباط با کارگزاران

         تقویم کاری

         نرخ ارز

         رسیدگی به شکایات

         پیوندها

 RSS  کانال آپارات

 ارتباط با ما

تهران خیابان آیت الله طالقانی،بعد از تقاطع ولی عصر (عج)،شماره 351کد پستی:1593649313

   تلفن گویا: 85640

   نمابر : 88383000
   روابط عمومی: 88383061
   امور سهام: 85642015

پست الکترونیکی: info@ime.co.ir

کلیه حقوق مادی و معنوی این پرتال متعلق به شرکت بورس کالای ایران می باشد.
صفحه اصلی | اخبار | درباره بورس کالای ایران تماس با ما | RSS