العربیة English
 

صفحه اصلی معرفی بورس بازارها کالاها انبارها ذینفعان قوانین و مقررات آموزش و پژوهش سوالات متداول استخدام نشست های تخصصی

 

 

رئوس کلی سیاست ها و خط مشی کیفیت شرکت بورس کالای ایران

شرکت بورس کالای ایران با تکیه بر مفاهیم اساسی مدیریت کیفیت شامل : مشتری گرایی (Customer Focus)، بهبود مستمر (Continuous Improvment)، و ارزش تک تک کارکنان شرکت(Value of Every Associate)، استاندارد ISO9001:2000 را به عنوان یکی از ساز و کارهای ارتقای کیفیت فعالیت های مدیریتی خود برگزیده و ضمن پیگیری اهدافی چون ایجاد مشتریان خشنود تر(Delighted Customers)، تحقق درآمد بیشتر(Highr Revenues)، صرف هزینه های کمتر(Lower Costs)، و پرورش کارکنان توانمندتر(Empowered Employees)، رئوس کلی سیاستها و خط مشی کیفیت خویش را به شرح ذیل اعلام می نماید:

 

1-      ترسیم چشم انداز و تدوین اهداف و راهبردهای شفاف میان مدت و بلند مدت.

2-      تعیین اهداف سالانه و اعمال روش مدیریت بر مبنای هدف و نتیجه.

3-      استفادهی مناسب از روش های علمی در فرآیند مدیریت کیفیت.

4-      برقراری ارتباط منطقی، مستمر و منسجم با فعالان بورس کالا، سازمان های اثرگذار بر فعالیت های بورس ، رسانه ها، سهامداران و کارکنان.

5-      شناسایی و تامین نیازهای فعالان بالقوه و بالفعل بازار، ارتقای استانداردها و تلاش در جهت بالابردن کیفیت خدمات.

6-      فراهم ساختن بازار رقابتی، شفاف و منصفانه برای فعالیت تولیدکنندگان، عرضه کنندگان و متقاضیان کالاهای پذیرفته شده در بورس کالا.

7-      گسترش خدمات و ایجاد تنوع در ابزارهای معاملاتی شامل انواع اوراق بهادار مبتنی بر کالا متناسب با نیاز فعالان بازار.

8-      بسترسازی جهت بکارگیری ابزاهای اعمال مدیریت ریسک و کشف قیمت منصفانه.

9-      ایجاد مزیت رقابتی پایدار به منظور افزایش توان فعالیت شرکت در عرصه ی بین المللی.

10-   تلاش بی وقفه در جهت اعتماد سازی و ارتقای اعتبار شرکت.

11-   جلب مشارکت فعالان بازار و افزایش مستمر ضریب نفوذ بورس در داخل و خارج کشور.

12-   گسترش معاملات الکترونیکی به عنوان بستر اصلی انجام معاملات در بورس کالا متناسب با توسعهی زیرساخت های مورد نیاز در کشور.

13-   توسعه ی فعالیت های بین المللی شرکت به منظور کسب جایگاه مناسب در بازار سرمایه جهانی.

14-   ارتقای سطح دانش و مهارت کارکنان از طریق آموزش های نظام مند.

15-   جلب و توسعه ی مشارکت کارکنان در اداره ی امور شرکت به منظور افزایش بهره وری و سهیم نمودن آنان در نتایج حاصله.

16-   تقویت روحیه کار گروهی در کارکنان جهت ایجاد تحول در شرکت.

خبر های جدید  |  همه خبرها

معامله بیش از 9 هزار تن گندم خوراکی در تالار محصولات کشاورزی

در اولین روز هفته رقم خورد؛

معامله بیش از 9 هزار تن گندم خوراکی در تالار محصولات کشاورزی

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران روز شنبه 5 اسفند ماه، معامله 9 هزار و 200 تن گندم خوراکی را تجربه کرد.

رشد 26 درصدی ارزش معاملات بورس کالای ایران

طی بهمن ماه رقم خورد؛

رشد 26 درصدی ارزش معاملات بورس کالای ایران

تالارهای مختلف بورس کالای ایران طی بهمن ماه سال 96 شاهد معامله بیش از دو میلیون و 555 هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از 57 هزار میلیارد ریال بود که به ترتیب رشد 16 و 26 درصدی حجم و ارزش را تجربه کرد.

عرضه 147 هزار تن محصول در بورس کالای ایران

در اولین روز از هفته صورت می گیرد؛

عرضه 147 هزار تن محصول در بورس کالای ایران

تالارهای مختلف بورس کالای ایران، روز شنبه 5 اسفند ماه، شاهد عرضه 147 هزار و 311 تن انواع کالا است.

ثبت پرسش

نام :

ایمیل :

موضوع :

متن :

شنبه 5 اسفند 1396 01:05 ق.ظ

دسترسی سریع

 اطلاعات بازار

 نمایه ها  ارتباط با ما

         ارتباط با مدیران

         ارتباط با کارگزاران

         تقویم کاری

         نرخ ارز

         رسیدگی به شکایات

         پیوندها

        اطلاعیه عرضه بازار فیزیکی

        آمار معاملات بازار فیزیکی

        آمار معاملات بازار مشتقه

        اطلاعات قیمتی نمادهای فیزیکی

        اطلاعات قیمتی نمادهای مشتقه

        اطلاعات کل بازار فیزیکی

        تابلوی برخط بازار فیزیکی

        تابلوی برخط بازار مشتقه

 

 RSS

   تهران خیابان آیت الله طالقانی،بعد از تقاطع ولی عصر (عج)،شماره 351کد پستی:1593649313

   تلفن گویا: 85640

   نمابر : 88383000
   روابط عمومی: 88383061
   امور سهام: 85642015

                                        پست الکترونیکی: info@ime.co.ir

 

کلیه حقوق مادی و معنوی این پرتال متعلق به شرکت بورس کالای ایران می باشد.
صفحه اصلی | اخبار | درباره بورس کالای ایران تماس با ما | RSS